maandag 3 augustus 2009

Please Payroll shirtsponsor van VVV-Venlo

Please Payroll prijkt vanaf dit seizoen op de voorzijde van de shirts bij de uitwedstrijden van VVV-Venlo. Hoofdsponsor Seacon Logistics staat bij alle thuiswedstrijden in Seacon Stadion – De Koel – op het wedstrijdshirt vermeld zoals de afgelopen 2 seizoenen.

Het concept hoofdsponsor en shirtsponsors dat VVV-Venlo kent zorgt er voor dat door het juist vermarkten van de officiële wedstrijdoutfit die omzet behaald wordt die past bij een club van plaats 8 t/m 12 in de Eredivisie, nl. een totaalbedrag tussen 800.000 euro en 1 miljoen euro. Hiermee toont VVV-Venlo haar ambities op commercieel vlak op eredivisie-niveau.


VVV-Venlo is zeer enthousiast over de nieuwe samenwerking die door bemiddeling van sportmarketingbureau Triple Double tot stand kwam. “Wij zijn er met Please Payroll in geslaagd naast onze basishoofdsponsor Seacon Logistics een shirtsponsor aan ons te binden die VVV-Venlo ziet als een club met een belangrijke regionale en zeker ook landelijke uitstraling. Professionaliteit, ambitie en een nauwe samenwerking maken de overeenkomst zeker tot een succes. Laat dit nu ook de sleutelwoorden zijn die passen bij de uitstraling van VVV-Venlo. We zijn enorm blij met deze mooie overeenkomst die ons mede in staat stelt onze commerciële doelstellingen te verwezenlijken”, aldus Marco Bogers, directeur commerciële / algemene zaken van VVV-Venlo.

Algemeen directeur Edwin Prijden is zeer verheugd met de toetreding als nieuwe shirtsponsor van VVV-Venlo. “ Payrolling is een steeds bekender begrip aan het worden in het Nederlandse bedrijfsleven. Juist daarom is het voor ons van belang dat de reikwijdte en exposure van een sponsorcontract zo groot mogelijk is. Gezien het feit dat voetbal binnen Nederland nog steeds volkssport nr. 1 is, hebben we er bewust voor gekozen om een voetbalclub te sponsoren in de Eredivisie.”

Bron:
Sponsor Tribune

Geen opmerkingen:

Een reactie posten