vrijdag 31 juli 2009

Addeco nieuwe sponsor Kim Clijsters

Kim Clijsters heeft op haar site een nieuwe sponsor aangekondigd. Het is Adecco, de wereldleider wat betreft HR-oplossingen. "Ik ben ontzettend blij met Adecco als sponsor van mijn tweede carrière", reageert Clijsters.

Kim Clijsters begint over twee weken aan haar professionele comeback op het WTA-toernooi van Cincinnati. Adecco wordt haar nieuwe sponsor. "We zijn verheugd dat we de comeback mogen sponsoren van een schitterende persoonlijkheid als Kim Clijsters. Adecco heeft een lange traditie in het steunen van sportatleten over de hele wereld. Op die manier geven wij een concrete invulling aan onze overtuiging dat we gedreven mensen moeten helpen om hun doelen te bereiken in hun werk en leven", zegt Patrick De Maeseneire, CEO van de Adecco Group, op de officiële website van de Belgische.

Ook Clijsters is verheugd met de samenwerking: "Een team vormen met Adecco, wereldleider in Human Resources, geeft me vertrouwen om de uitdaging aan te gaan van de combinatie van mijn carrière met mijn gezin."Erwin Van Iersel, Country Manager van Adecco Benelux, heeft ook niets dan lof voor de Limburgse: "Ze is het ideale voorbeeld van een grote kampioene die mensen kan inspireren om een evenwichtig privéleven te leiden en tegelijkertijd ambitieuze professionele doelen na te streven."

Bron: Tennisinfo.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten